Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 4

4. GUMOWE FIGURY ZAPRASZAJĄ DZIECI DO ZABAWY


Lokalizacja

TEREN ZIELONY DZIAŁKA NR 322/1 W ŁABĘDZIACH

Opis projektu

ZADANIE POLEGA NA ZAMONTOWANIU NA ISTNIEJĄCYM TERENIE ZIELONYM DZIAŁCE NUMER 322/1 W
ŁABĘDZIACH SENSORYCZNYCH ELEMENYÓW, tzn. FIGUR 3D – DWÓCH ZWIERZĄT Z
BEZPIECZNEGO TWORZYWA, POSIADAJĄCYCH CERTYFIKATY. DZIĘKI NIM PLAC TEN
ZOSTANIE WZBOGACONY, ZROBI SIĘ KOLOROWO I BAJKOWO. SPOTKANIE Z
KRABEM, NIE ZDARZA SIĘ CZĘSTO, A MOŻE KTOŚ WSKOCZY NA JEGO
GRZBIET, CZY UKRYJE SIĘ W MUSZLI ŚLIMAKA? OCZYWIŚCIE STANIE SIĘ TO MOŻLIWE.
TE UROCZE, GUMOWE FIGURY UATRAKCYJNIĄ TEN PUSTY TEREN, ZACHĘCĄ DO
INTEGROWANIA SIĘ I ROZBAWIĄ NAWET DOROSŁYCH, DZIECIOM NATOMIAST
ZAPEWNIĄ WSPANIAŁĄ ZABAWĘ.

Termin realizacji

KWIECIEŃ/MAJ 2023 R.

Uzasadnienie realizacji zadania

GUMOWE ZWIERZĘTA TO CIEKAWY DODATEK DO ISTNIEJĄCYCH JUŻ URZĄDZEŃ
ZABAWOWYCH W ŁABĘDZIACH. NIE TYLKO DOSTARCZĄ ONE RADOSCI DZIECIOM, ALE RÓWNIEŻ BĘDĄ
STANOWIŁY KOLOROWE UROZMAICENIE DLA CAŁEGO TERENU. WYGLĄDAJĄ
ONE BARDZO ATRAKCYJNIE, TOTEŻ PRZYCIĄGNĄ DZIECI ( I NIE TYLKO) I „ZAPROSZĄ”
DO WSPINANIA I INTERAKCJI I INNYCH RODZAJÓW ZABAWY. FIGURU POBUDZĄ
FANTAZJĘ I UMIEJĘTNOŚCI MOTORYCZNE ORAZ BĘDĄ ULUBIONYMI ELEMENTAMI DO
FOTOGRAFOWANIA RAZEM Z DZIEĆMI I PRZYJACIÓŁMI. ZROBI SIĘ BAJKOWO W TYCH
DOŚĆ PONURYCH CZASACH. TEREN TEN W ŁABĘDZIACH JEST SERCEM WSI, NASZĄ
WIZYTÓWKĄ. ZATRZYMUJE SIĘ TU WIELU PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI, SZCZEGÓLNIE
W OKRESIE WAKACYJNYM.
GUMOWE ZWIERZĘTA TO NIE TYLKO ŚWIETNA ZABAWA I NIE LADA ATRAKCJA DLA
DZIECI, ALE TAKŻE ELEMENTY SPRAWNOŚCIOWE, KTÓRE DOSKONALE WPISZĄ SIĘ W TEN TEREN. WAŻNE JEST BOWIEM RÓŻNORODNE WYPOSAŻENIE PRZESTRZENI DLA DZIECI, ABY ZAPEWNIĆ IM WSZECHSTRONNY ROZWÓJ.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
GUMOWE FIGURY ZAPRASZAJĄ DZIECI DO ZABAWY

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Drawska Pomorskiego, z siedzibą Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel.: 943446800, e-mail:drawsko@post.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iod@drawsko.pl; tel. 94346864 lub listownie: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie – w przypadku pytań co do sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim oraz przysługujących Państwu uprawnień.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru wniosków oraz konsultacji społecznych w ramach Budżetu obywatelskiego w gminie Drawsko Pomorskie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO oraz art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Administrator posiada następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane innym osobom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być: komisja ds. weryfikacji zgłoszonych projektów i komisja ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych, dostawcy usług internetowych oraz podmioty świadczące dla administratora usługi prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskiwaniu danych osobowych.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza obszaru UE).
  7. Pozyskane dane będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia wniosku dotyczącego:
    - dostępu do treści swoich danych osobowych;
    - sprostowania swoich danych osobowych;
    - ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
    Z ww. żądaniem może Pani/Pan wystąpić do administratora danych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres podany powyżej.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Administrator Pani/Pana dane osobowe otrzymał od uprawnionego podmiotu, tj. podmiotu sporządzającego wniosek.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.