Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 6

6. LUBIE GUDOWO-LUBIE TRAMPOLINY, LEŻAKI I HAMAKI-WYJATKOWE MIEJSCE RELAKSU


Lokalizacja

Gudowo - plaża miejska (nr działki 282/4) oraz boisko trawiaste (269/26).

Opis projektu

Celem projektu jest urozmaicenie wypoczynku na plaży miejskiej w Gudowie. Powstanie miejsce przyjazne dzieciom i rodzicom oraz wszystkim, którzy lubią spędzać czas nad jeziorem Lubie. Wizja zagospodarowania plaży oraz boiska, obejmuje urządzenia, które uatrakcyjnią wypoczynek. Zaliczają się do nich leżaki parkowe, profesjonalne trampoliny parkowe oraz hamaki miejskie.

Termin realizacji

termin - 01.01.2023 r.-31.12.2023 r.

Uzasadnienie realizacji zadania

Z roku na rok, oraz więcej mieszkańców Gminy Drawsko Pomorskie spędza wolny czas nad jeziorem Lubie. Do dyspozycji mieszkańców i osób odwiedzających naszą miejscowość, jest piękna plaża miejska i sąsiadujące z nią boisko trawiaste. Na plaży i boisku brakuje infrastruktury, przeznaczonej do relaksu i aktywnego wypoczynku. Zainstalowane leżaki zapewnią relaks osobom starszym jak i rodzicom. Trampoliny, które będą znajdowały się na boisku trawiastym umożliwią dzieciom i młodzieży aktywne spędzanie wolnego czasu. Obecnie na boisku mamy zainstalowany stół do ping-ponga, stół do gier towarzyskich (szach i warcaby),  boisko do siatkówki oraz zadaszone miejsce na ognisko. Pośród drzew zostaną rozwieszone dwa hamaki miejskie, z których będą mogli korzystać wszyscy chętni. Sprzęty pomogą również osobom z niepełnosprawnościami w terapiach. Projekt ma zaspokoić zbiorowe potrzeby wspólnoty naszej Gminy, poprzez realizację zadań związanych z kulturą fizyczną i turystyką.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
LUBIE GUDOWO-LUBIE TRAMPOLINY, LEŻAKI I HAMAKI-WYJATKOWE MIEJSCE RELAKSU

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Drawska Pomorskiego, z siedzibą Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel.: 943446800, e-mail:drawsko@post.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iod@drawsko.pl; tel. 94346864 lub listownie: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie – w przypadku pytań co do sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim oraz przysługujących Państwu uprawnień.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru wniosków oraz konsultacji społecznych w ramach Budżetu obywatelskiego w gminie Drawsko Pomorskie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO oraz art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Administrator posiada następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane innym osobom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być: komisja ds. weryfikacji zgłoszonych projektów i komisja ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych, dostawcy usług internetowych oraz podmioty świadczące dla administratora usługi prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskiwaniu danych osobowych.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza obszaru UE).
  7. Pozyskane dane będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia wniosku dotyczącego:
    - dostępu do treści swoich danych osobowych;
    - sprostowania swoich danych osobowych;
    - ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
    Z ww. żądaniem może Pani/Pan wystąpić do administratora danych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres podany powyżej.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Administrator Pani/Pana dane osobowe otrzymał od uprawnionego podmiotu, tj. podmiotu sporządzającego wniosek.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.