Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 7

7. „WYMIANA NAWIERZCHNI SZUTROWEJ W MIASTECZKU RUCHU DROGOWEGO „


Opis projektu

Zadanie polega na wymianie ( demontaż  nawierzchni szutrowej wraz ze  zdjęciem geokraty ) nawierzchni szutrowej i budowie nowej nawierzchni np. z kostki betonowej bez fazowej lub masy asfaltowej w miasteczku ruchu drogowego w Drawsku Pomorskim. Podczas wymiany nawierzchni należy też sprawdzić stan techniczny wbudowanych znaków drogowych i innych elementów małej architektury ( ławek, koszy na śmieci) i poddać je renowacji, wymianie lub uzupełnieniu.

Miejsce realizacji projektu

DZIAŁKI NR 173/7 OBRĘB 6 MIASTA DRAWSKO POMORSKIE

Przewidywany termin realizacji

01.04.2025 r– 30.04.2025 r

Uzasadnienie realizacji zadania

Wymiana nawierzchni części szutrowej nawierzchni miasteczka ruchu drogowego ma służyć poprawie bezpieczeństwa dzieci korzystających z obiektu  oraz stanowić rozbudowę obiektu. Ścieżki z nawierzchni szutrowej są niewidoczne ( zarośnięte, niewłaściwie utrzymywane), przez co dzieci z nich nie korzystają. Obecny stan nawierzchni szutrowej oraz całego obiektu  jest wątpliwą wizytówką dla miasta.
Wymiana nawierzchni poprawi bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu, zwiększy powierzchnię obiektu   i poprawi jego estetykę.
Właściwe zadanie własne gminy zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 10 ustawy o samorządzie gminnym – zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: kultury fizycznej i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych .

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
„WYMIANA NAWIERZCHNI SZUTROWEJ W MIASTECZKU RUCHU DROGOWEGO „

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Drawska Pomorskiego, z siedzibą Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel.: 943446800, e-mail:drawsko@post.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iod@drawsko.pl; tel. 94346864 lub listownie: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie – w przypadku pytań co do sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim oraz przysługujących Państwu uprawnień.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru wniosków oraz konsultacji społecznych w ramach Budżetu obywatelskiego w gminie Drawsko Pomorskie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO oraz art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Administrator posiada następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane innym osobom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być: komisja ds. weryfikacji zgłoszonych projektów i komisja ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych, dostawcy usług internetowych oraz podmioty świadczące dla administratora usługi prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskiwaniu danych osobowych.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza obszaru UE).
  7. Pozyskane dane będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia wniosku dotyczącego:
    - dostępu do treści swoich danych osobowych;
    - sprostowania swoich danych osobowych;
    - ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
    Z ww. żądaniem może Pani/Pan wystąpić do administratora danych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres podany powyżej.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Administrator Pani/Pana dane osobowe otrzymał od uprawnionego podmiotu, tj. podmiotu sporządzającego wniosek.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.