Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 7

7. „WYMIANA NAWIERZCHNI SZUTROWEJ W MIASTECZKU RUCHU DROGOWEGO „


Miejsce realizacji projektu

DZIAŁKI NR 173/7 OBRĘB 6 MIASTA DRAWSKO POMORSKIE

Przewidywany termin realizacji

01.04.2025 r– 30.04.2025 r

Opis zadania

Zadanie polega na wymianie ( demontaż  nawierzchni szutrowej wraz ze  zdjęciem geokraty ) nawierzchni szutrowej i budowie nowej nawierzchni np. z kostki betonowej bez fazowej lub masy asfaltowej w miasteczku ruchu drogowego w Drawsku Pomorskim. Podczas wymiany nawierzchni należy też sprawdzić stan techniczny wbudowanych znaków drogowych i innych elementów małej architektury ( ławek, koszy na śmieci) i poddać je renowacji, wymianie lub uzupełnieniu.

Uzasadnienie realizacji zadania

Wymiana nawierzchni części szutrowej nawierzchni miasteczka ruchu drogowego ma służyć poprawie bezpieczeństwa dzieci korzystających z obiektu  oraz stanowić rozbudowę obiektu. Ścieżki z nawierzchni szutrowej są niewidoczne ( zarośnięte, niewłaściwie utrzymywane), przez co dzieci z nich nie korzystają. Obecny stan nawierzchni szutrowej oraz całego obiektu  jest wątpliwą wizytówką dla miasta.
Wymiana nawierzchni poprawi bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu, zwiększy powierzchnię obiektu   i poprawi jego estetykę.
Właściwe zadanie własne gminy zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 10 ustawy o samorządzie gminnym – zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: kultury fizycznej i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych .