Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 8

8. WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA PRZY BUDYNKU A. MICKIEWICZA 4 i 6 W DRAWSKU POMORSKIM


Opis projektu

Zadanie polega na wymianie (demontaż płytek chodnikowych, obrzeżny betonowych i uzupełnienie podbudowy pod nową nawierzchnię, oraz ułożenie nowej nawierzchni np. z kostki betonowej ) nawierzchni chodnika w ciągu ul. A. Mickiewicza od ul. Wywiórskiego do ul. Słowackiego strona prawa, wzdłuż budynku A. Mickiewicza 4 i 6   w Drawsku Pomorskim wraz z postawieniem elementów małej architektury tj. ławki i kosze na śmieci.
Zakres nie był objęty przebudową przeprowadzaną według projektu z 2017 roku

Miejsce realizacji projektu

CZEŚĆ CHODNIKA DROGI A.MICKIEWICZA W DRAWSKU POMORSKIM - DZIAŁKI NR 257/35 i 257/7 OBRĘB 6 MIASTA DRAWSKO POMORSKIE

Przewidywany termin realizacji

01.04.2025 r– 30.05.2025 r

Uzasadnienie realizacji zadania

Wymiana nawierzchni chodnika służyć ma poprawie bezpieczeństwa przechodniów, osób starszych oraz dzieci i młodzieży licznie korzystających z tego chodnika. Obecny stan nawierzchni stanowi niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego oraz jest wątpliwą wizytówką dla miasta.


Wymiana nawierzchni poprawi bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu i poprawi jego estetykę.
Właściwe zadanie własne gminy zgodnie z art 7 ust.1pkt. 2 ustawy o samorządzie gminnym - zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA PRZY BUDYNKU A. MICKIEWICZA 4 i 6 W DRAWSKU POMORSKIM

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Drawska Pomorskiego, z siedzibą Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel.: 943446800, e-mail:drawsko@post.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iod@drawsko.pl; tel. 94346864 lub listownie: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie – w przypadku pytań co do sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim oraz przysługujących Państwu uprawnień.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru wniosków oraz konsultacji społecznych w ramach Budżetu obywatelskiego w gminie Drawsko Pomorskie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO oraz art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Administrator posiada następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane innym osobom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być: komisja ds. weryfikacji zgłoszonych projektów i komisja ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych, dostawcy usług internetowych oraz podmioty świadczące dla administratora usługi prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskiwaniu danych osobowych.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza obszaru UE).
  7. Pozyskane dane będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia wniosku dotyczącego:
    - dostępu do treści swoich danych osobowych;
    - sprostowania swoich danych osobowych;
    - ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
    Z ww. żądaniem może Pani/Pan wystąpić do administratora danych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres podany powyżej.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Administrator Pani/Pana dane osobowe otrzymał od uprawnionego podmiotu, tj. podmiotu sporządzającego wniosek.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.