Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

Szczegóły projektu

PRZEBUDOWA UL. A. MICKIEWICZA Z BUDOWĄ DODATKOWYCH MIEJSC PARKINGOWYCH PO STRONIE LEWEJ DO ZJAZDU PRZY BUDYNKACH A. MICKIEWICZA 2A


Opis projektu

Zadanie polega na przebudowie odcinka drogi ul. A. Mickiewicza od ul. Wywiórskiego do zjazdu przy budynkach A. Mickiewicza 2A polegającej na budowie dodatkowych miejsc postojowych :
- demontaż krawężników, obrzeżny betonowych i nawierzchni chodnika z kostki betonowej na odcinku około 35 m,
- wykonanie robót ziemnych niezbędnych do wykonanie nawierzchni parkingu i chodnika za miejscami parkingowymi,
- wykonanie nawierzchni chodnika ze zdemontowanej kostki,
- wykonanie nawierzchni nowego parkingu z nowej kostki lub z płyt ażurowych.

Miejsce realizacji projektu

CZĘŚĆ DROGI UL.A.MICKIEWICZA - DZIAŁKA NR 257/22 OBRĘB 6 MIASTA DRAWSKO POMORSKIE

Przewidywany termin realizacji

01.04.2025 r– 30.05.2025 r

Uzasadnienie realizacji zadania

Celem zadania jest zapewnienie bezpiecznych i wygodnych miejsc postojowych dla pojazdów w przestrzeni publicznej.
Więcej miejsc parkingowych zapewni lepszy przepływ ruchu, pozwoli na właściwe  zarządzanie  miejscami parkingowymi, co pomoże zmniejszyć zatory i poprawić płynność ruchu. Zwiększone zostanie  bezpieczeństwo. Większy parking pomoże w zapobieganiu wypadkom i promowaniu bezpieczeństwa poprzez zmniejszenie liczby niewłaściwie zaparkowanych pojazdów na drogach i zmniejszy prawdopodobieństwo kolizji pojazdów.
Budowa dodatkowych miejsc parkingowych ma służyć poprawie bezpieczeństwa mieszkańców osiedla Toruńska, ale również wszystkich osób odwiedzających pobliski cmentarz komunalny. Obecne zagospodarowanie terenu jest w bardzo dobrym stanie technicznym i jest niewątpliwą wizytówką dla miast,  niestety nie  zaspokaja potrzeb mieszkańców w zakresie miejsc postojowych  w tej części miasta szczególnie podczas często odbywających się uroczystości na pobliskim cmentarzy komunalnym.
Przebudowa drogi polegająca na budowie dodatkowych miejsc parkingowych poprawi bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego, zwiększy tak bardzo potrzebne przy cmentarzu komunalnym ilość miejsc parkingowych.
Właściwe zadanie własne gminy zgodnie z art 7 ust.1pkt. 2 ustawy o samorządzie gminnym - zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
PRZEBUDOWA UL. A. MICKIEWICZA Z BUDOWĄ DODATKOWYCH MIEJSC PARKINGOWYCH PO STRONIE LEWEJ DO ZJAZDU PRZY BUDYNKACH A. MICKIEWICZA 2A

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Drawska Pomorskiego, z siedzibą Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel.: 943446800, e-mail:drawsko@post.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iod@drawsko.pl; tel. 94346864 lub listownie: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie – w przypadku pytań co do sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim oraz przysługujących Państwu uprawnień.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru wniosków oraz konsultacji społecznych w ramach Budżetu obywatelskiego w gminie Drawsko Pomorskie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO oraz art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Administrator posiada następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane innym osobom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być: komisja ds. weryfikacji zgłoszonych projektów i komisja ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych, dostawcy usług internetowych oraz podmioty świadczące dla administratora usługi prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskiwaniu danych osobowych.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza obszaru UE).
  7. Pozyskane dane będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia wniosku dotyczącego:
    - dostępu do treści swoich danych osobowych;
    - sprostowania swoich danych osobowych;
    - ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
    Z ww. żądaniem może Pani/Pan wystąpić do administratora danych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres podany powyżej.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Administrator Pani/Pana dane osobowe otrzymał od uprawnionego podmiotu, tj. podmiotu sporządzającego wniosek.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.