Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 13

13. Doposażenie i modernizacja placu zabaw przy ulicy A.Gierymskiego


Opis projektu

Projekt zakłada polepszenie oferty rekreacyjno-sportowej.

 zakup i montaż urządzenia zabawowego dla dzieci (linowe elementy do wspinania się i ćwiczenia równowagi);

 zakup i montaż trampoliny;

 zakup i montaż huśtawki w miejscu istniejącej, wyeksploatowanej huśtawki;

 powiększenie przestrzeni istniejącego placu zabaw.

Plac zabaw stanie się ciekawszym poprzez doposażenie w nowe urządzenia zabawowe i rekreacyjno-sportowe, a także wymianę już istniejącej wyeksploatowanej huśtawki.

Miejsce realizacji projektu

Plac zabaw przy ul. A Gierymskiego, działka ewidencyjna 130/47. Teren znajduje się w obecnie istniejącym placu zabaw będącym własnością gminy, przy świetlicy miejskiej w Drawsku Pomorskim.

Przewidywany termin realizacji

01.01.2025 r. - 31.12.2025

Uzasadnienie realizacji zadania

Wymiana istniejącego urządzenia w postaci huśtawki, a także doposażenie w nowe urządzenia istniejącego placu  zabaw przy ul. A Gierymskiego będzie miało nieocenione korzyści ze względu na znaczenie tego rodzaju miejsc w przestrzeni publicznej. Dotychczasowe wyposażenie jest skromne i nie spełnia oczekiwań użytkowników. Biorąc pod uwagę istotny wpływ placu zabaw na rozwój dziecka, w tym możliwość zabawy, doskonalenie wzorców ruchowych i nabywanie większej świadomości swojego ciała, kształcenie osobowości oraz pobudzanie wyobraźni, realizowanie takich projektów jest społecznie obowiązkowe. Kwestia poprawy estetyki zagospodarowanej powierzchni będzie dodatkowym elementem, gdyż niezagospodarowana część placu wymaga modernizacji. Należy zaznaczyć, iż plac zabaw znajduje się tuż obok funkcjonującej świetlicy miejskiej, do której uczęszczają dzieci z całego miasta ze względu na to, że jest to jedyna taka świetlica w mieście.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Doposażenie i modernizacja placu zabaw przy ulicy A.Gierymskiego

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Drawska Pomorskiego, z siedzibą Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel.: 943446800, e-mail:drawsko@post.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iod@drawsko.pl; tel. 94346864 lub listownie: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie – w przypadku pytań co do sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim oraz przysługujących Państwu uprawnień.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru wniosków oraz konsultacji społecznych w ramach Budżetu obywatelskiego w gminie Drawsko Pomorskie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO oraz art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Administrator posiada następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane innym osobom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być: komisja ds. weryfikacji zgłoszonych projektów i komisja ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych, dostawcy usług internetowych oraz podmioty świadczące dla administratora usługi prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskiwaniu danych osobowych.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza obszaru UE).
  7. Pozyskane dane będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia wniosku dotyczącego:
    - dostępu do treści swoich danych osobowych;
    - sprostowania swoich danych osobowych;
    - ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
    Z ww. żądaniem może Pani/Pan wystąpić do administratora danych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres podany powyżej.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Administrator Pani/Pana dane osobowe otrzymał od uprawnionego podmiotu, tj. podmiotu sporządzającego wniosek.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.